وزیر کشور وارد خوزستان شد/ بازدید وزیر کشور از طرح‌های آبرسانی خوزستان

احمد وحیدی در جریان دور دوم سفر هیات دولت به استان خوزستان لحظاتی قبل وارد اهواز شد.

احمد وحیدی وزیر کشور، لحظاتی قبل و با استقبال رسمی محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و جمعی از مسوولان استانی، مقامات امنیتی و انتظامی استان، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز، وارد این شهر شد.

قرار است طرح‌های مختلفی در این سفر استانی توسط رئیس‌جمهور و سایر اعضای هیئت دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بازدید وزیر کشور از تقاطع  تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف

 احمد وحیدی وزیر کشور در اولین بازدید پس از ورود به خوزستان با حضور در محل تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف از نزدیک وضعیت این پروژه را بررسی کرد.

وحیدی فعالیت‌های انجام شده در این پروژه را قابل تقدیر دانست و بر تسریع در تکمیل و تحویل به موقع این پروژه برای بهره مندی شهروندان تاکید کرد.

رضا امینی شهردار اهواز نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این پروژه گفت: احداث «ال ۴۰۰» این طرح دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و بنا داریم در نیمه اول امسال از آن بهره‌برداری شود.

وزیر کشور وارد خوزستان شد/بازدید وزیر کشور از تقاطع  تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف

 بازدید وزیر کشور از طرح‌های آبرسانی خوزستان

در این طرح  حدود ۳۳ کیلومتر لوله کشی تا ایذه باقی مانده است و بخشی از شهر‌های جنوب شرق استان همچون رامشیر نیز قرار دارند، که در این طرح در کنار تامین آب آشامیدنی، آب کشاورزی این مناطق نیز تامین می‌شود.

۱۰۰ کیلومتر لوله گذاری بین شهری در قالب این طرح تاکنون انجام شده و آبرسانی به ۱۷ هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی در منطقه ایذه نیز مد نظر است که تلاش داریم این بخش از طرح امسال آغاز به کار کند.

در طرح آبرسانی جنوب شرق استان و یا «کوثر» شهر‌های بهبهان، رامشیر، امیدیه، آغاجاری و بندر امام خمینی (ره) از آب آشامیدنی پایدار بهره مند می‌شوند.

مصوبات تکمیلی طرح آبرسانی به نوار غربی استان خوزستان که ۵۴ درصد آن انجام شده در سفر هیئت دولت به خوزستان بررسی می‌شود.

پیگیری مصوبات محرومیت زدایی در رامهرمز با حضور وزیر کشور

 وزیرکشور مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه شورای تامین رامهرمز را حدنگاری مرز برخی شهر‌های استان و رسیدی به مناطق محروم این شهرستان عنوان کرد و گفت: در برخی مناطق حاشیه‌ای رامهرمز منازل سندداری وجود دارد که باید امکانات زیرساختی در این مناطق تامین شود.

 او همچنین بر رفع اختلافات حاشیه‌ای برای پیشبرد اهداف اقتصادی فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار